dimarts, 5 d’abril del 2011

EL TEXTOS CONVERSACIONALS :L'ENTREVISTA

GERARD PIQUÉ


Hola Piquè vull fer-te unes quantes preguntes sobre la teua vida com jugador del futbol al barcelona :

Com vas començar a ferte tan bo jugador de futbol ?
- Me vaig apuntar a molts equips de futbol i com era el que mes m'agradaba , per aixó em vaig fer un bon jugador .
- Ara que ho has conseguit com te va ?
- Molt bé com pots veure ! (rises)
- Clar, es veritat i quan ho vas conseguir el teu sony de ser jugador com et vas sentir ?
- Molt content  com es sentiria tot el món que vol aquest somni
- Com va la teua  relació amb Shakira ?
- Ahh molt bé gracies (rises)
- Una última pregunta alguna vegada has pensat en cambiar-te d'equip? com al Madrid per exemple.
- (Rises) no a mi magrada molt aquest equip i mai he pensat en canviar-me i menys al Madrid !
- Moltes gracies piqué m'ha gradat molt parlar amb tu molt bona sort per a tu i per al teu equip !
- Gràcies !!

1 comentari:

  1. Fixa't: vull fer-te (amb guinet); em vaig apuntar (no me vaig apuntar);i (no y); això (no aixó); somni (no sony); gràcies (s'accentua); per a tu (no per a ti);

    ResponElimina